Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2008 20:44 - Добре дошли в едно ново пространство!
Автор: vaprosiotgovor Категория: Хоби   
Прочетен: 5396 Коментари: 13 Гласове:
1



Здравейте на всички, които четат първи пост от моя чисто нов блог!

Разбира се, най-напред бих искала да Ви разкажа за идеята му...Занимавам се непрофесионално /чисто и просто хоби/ с гледане на карти таро. Не използвам никакви други методи за ясновидство, като гледане на кафе, на боб и куп други подобни. Не съм убедена в истинността им и не проявявам интерес.  Правя това уточнение, тъй като трябва да е ясно, че интересите ми в сферата на ясновидството се ограничават почти единствено до картите Таро. Използвам ги както за себе си, така и за приятели. Дойде моментът, в който реших да споделя на по-широк кръг хора какво знам за картите, как точно действат и с какво са ми помагали.
Бих се радвала да ми пишете на адрес
vapros_otgovor@abv.bg и да задавате въпросите, които Ви вълнуват, относно живота Ви сега и след това...Не бих се ангажирала да отговарям на въпроси, касаещи здравето, разваляне или правене на магии! Ако зададете сериозен въпрос, ще получите истински отговор!

Искрено бих се радвала да се появят читатели на блога, както и хора, на които мога наистина да съм полезна!


Тагове:   ново,


Гласувай:
1



1. reason - Като гадаеш на Таро, сбъдват ли се ...
27.12.2008 22:22
Като гадаеш на Таро, сбъдват ли се предсказанията?
цитирай
2. vaprosiotgovor - Разбира се, че не всичко се сбъдва, ...
27.12.2008 23:13
Разбира се, че не всичко се сбъдва, понякога пък отговорите са твърде абстрактни, но когато човекът е сериозен и се отнася с доверие, винаги се получават нещата...
цитирай
3. reason - Как реши да се занимаваш с Таро? Като ...
28.12.2008 09:23
Как реши да се занимаваш с Таро? Като бях малка, исках да гадая на Таро, но цената на колодата карти ме отказа (тогава 15 лева бяха много пари за мен).
цитирай
4. vaprosiotgovor - reason, и аз като малка започнах- ...
28.12.2008 12:16
reason, и аз като малка започнах- много се увличах по такива неща, малко нетипично за дете, но бях по-затворен тип може би...беше ми интересно какво представляват картите, защото ги намерих като приложение в едно списание за мода на майка ми. Бяха много хубаво нарисувани, направени да се изрежат и да влязат употреба...то списанието беше на немски и нищо не разбирах от обясненията, но картите си ги пазех дълго време. После след време ги мернах в една книжарница случайно и ги купих...2.50лв бяха май- само големите аркани...още използвам същите и не мисля да ги сменям :)
Можеш да намериш и на по-ниска цена, сигурна съм!
цитирай
5. reason - А има ли упътване в картите как се ...
28.12.2008 13:48
А има ли упътване в картите как се гадае? Може да напишеш такава статия всъщност :-) Бях чела някъде, че трябва да се съсредоточиш върху някакъв въпрос и да изтеглиш карта, но дотук с познанията ми...
цитирай
6. vaprosiotgovor - Благодаря, че задаваш тези въпр...
28.12.2008 17:13
Благодаря, че задаваш тези въпроси, ще напиша скоро за тях...Като цяло, да- може да се използва техника на медитация върху определена карта /ако това имаш предвид под "съсредоточаване", а най-общо концентрацията е задължителна. Не можеш да гледаш тв или да си говориш с някого, докато гледаш, просто нищо няма да стане :)
Иначе има и тестета с упътване, но то може и да не е достатъчно: най-добре да се вземе цяла книжка в комплект с картите.
цитирай
7. reason - Ще се радвам да прочета статията ...
28.12.2008 18:05
Ще се радвам да прочета статията като я напишеш :-)
цитирай
8. анонимен - veni
01.01.2009 18:15
ne mogah da izpratia vaprosa si,moge li ot tuk da popitam
цитирай
9. vaprosiotgovor - veni, най-добре опитай пак да го ...
01.01.2009 18:43
veni, най-добре опитай пак да го изпратиш...Другият вариант е да се регистрираш в blog.bg ида ми пишеш съобщение:)
цитирай
10. vaprosiotgovor - За целта ще ми кажеш ли в кое населено ...
01.01.2009 21:28
За целта ще ми кажеш ли в кое населено място живееш сега? Поне държавата...и най-добре ми пиши лично съобщение :)
цитирай
11. анонимен - SHTE PRODAM LI KASHTATA
25.07.2009 14:33
SHTE PRODAM LI KASHTATA SI.SHTE SI VZEMA LI APARTAMENT
цитирай
12. missjey - Здравей ;)
21.11.2010 00:22
Здравей!
Актуално ли е още предложението ти и бих ли могла да ти пиша?
Поздрави
цитирай
13. анонимен - vapros
18.10.2012 14:23
Mojem li da zadavame vaprosi?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vaprosiotgovor
Категория: Хоби
Прочетен: 41097
Постинги: 7
Коментари: 27
Гласове: 105
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930