Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2008 00:27 - Да гледаш на непознат - истинско удоволствие за гледащия!
Автор: vaprosiotgovor Категория: Хоби   
Прочетен: 2265 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 01.01.2009 21:19


Наистина, в началото мислех, че е невъзможно да гледам на човек, когото нито съм виждала, нито съм чулава! В никакъв случай- оказа се съвсем реално и с добри резултати винаги! 

Първият път, когато гледах на човек в нета, беше на едно изплашено момиче, което наистина имаше нужда от помощ и подкрепа. Помоли ме и аз се съгласих да опитам- беше ми станала много симпатична и приех историята й присърце. Оказа се, че познах почти всичко от миналото и настоящето й, успях да й дам добри препоръки и насоки за бъдещето. След това съм й гледала още много пъти... 

Друг случай беше на приятелка на моя приятелка, която също не познавах. Тя застана на компютъра и ми задаваше въпросите си- това бяха първите думи, които сме си разменили. Изненадващо, но при нея нямаше нищо грешно от нещата, които казах за настоящето. Така виртуално съм гледала и на много приятелки. Странно беше за мен да установя, че дори без физически контакт на човека с картите, без материалното му присъствие в помещението, нещата стават също толкова добре.

 А гледайки на абсолютно непознат човек, установих, че така е дори още по-лесно и във всички случаи по-интересно за гледащия. Той има пред себе си един празен бял лист, който запълва с информация от картини, събития, числа, хора, проблеми и т.н...







.: BGtop.net :. Ако харесвате блога и статиите, моля гласувайте на този линк в BGtop.net. Вашият глас означава много!



Гласувай:
0



1. reason - :-)
31.12.2008 09:55
Как гледаш на хората "виртуално"?
цитирай
2. vaprosiotgovor - Не става ли ясно с написаното какво ...
01.01.2009 12:20
Не става ли ясно с написаното какво съм имала предвид? ;)
цитирай
3. reason - Не :-) Аз разбрах, че имаш някои в...
01.01.2009 16:36
Не :-) Аз разбрах, че имаш някои виртуален познат, решаваш да му гледаш у вас без присъствието му, концентрираш се върху образа му и... нещо такова :-) Но така става ли? И ако да, мога ли да си запиша сеанс? :-))
цитирай
4. vaprosiotgovor - да, именно това съм искала да кажа- ...
01.01.2009 16:50
да, именно това съм искала да кажа- става така, при това е много добра тренировка за гледащия. Можеш, разбира се...пиши ми на пощата или лично съобщение. Условията са в първия ми пост :)
цитирай
5. анонимен - i az iskam
15.03.2009 15:11
stana mi mn int..ac su6to iskam da ti pi6a na po6tata..ako ne vuzrazqva6
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vaprosiotgovor
Категория: Хоби
Прочетен: 41073
Постинги: 7
Коментари: 27
Гласове: 105
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930